גרפיקה

מחירון ומבצעים - עיצוב ומיתוג

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים בטכנולוגיות מתקדמות ובצורה מתוחכמת

מיתוג גרפי

בחירת הקו העיצוב השלם מהאתר שלכם, ללוגו, חותמת, כרטיסי ביקור

עיצוב למדיה

עיצוב באנרים, פוסטים וכל המדיה לרשתות שלכם

עריכת וידאו

הדרך הטובה ביותר לספר את הסיפור בצורה חיה

עיצוב לוגו

  • לוגו- הינו שלב ראשוני וחשוב בהקמה של כל עסק ובעל קשר ישיר להצלחת המותג.

לוגו הוא סימן ההיכר של העסק – לוגו טוב צריך להיות תמציתי ומדויק, לייחד את העסק וכמובן להיות מזוהה עם תדמית החברה.

עיצוב כרטיסי ביקור

  • כרטיס ביקור – משמש כאמצעי ליצירת קשר ראשוני בין העסק ולקוחותיו או שותפיו העסקיים.
  • זהו תעודת זהות מיתוגית של העסק או החברה, של מהותו, ותורם לחיזוק המותג ולזיהוי ואפיון העסק עבור קהל היעד הרלוונטי.

    עיצוב ניירת למשרד

    • עיצוב נייר מכתבים- ניירת המשרדית הינה חלק ממיתוג חברה וחשובה לא פחות למבנה התדמיתי של החברה שלך. לנייר מכתבים, מעטפות, קבלות וחשבוניות יש חשיבות רבה.
    מיתוג של מוצרי נייר אלו מאפשרים תקשורת תמידים בינך ובין הלקוח.

    עיצוב פרוספקט

    • פרוספקט – דף המכיל מידע אודות חברה,שרות או מוצר חדש. הפרוספקט יעוצב בהתאם לתדמית החברה ויהיה לרוב חלק מפרוספקטים נוספים או יאוגדו ויהפכו לקטלוג. הפרוספקט יודפס משני צידי נייר משובח בגודל A4 או A3 מקופל ויהוה חלק מהחבילה התדמיתית של החברה. הפרוספקט בדרך כלל יוגש בתוך פולדר של חברה בפגישה עסקית, ניתן להניחו על סטנד בחנות או להפיצו בכנסים ותערוכות.

    עיצוב עלון

    • עלון (ברושור) – עלון בדרך כלל משמש להעברת מידע על שירותים של חברה, מוסד ממשלתי וכו'. בעלונים ניתקל כשנגיע לקבל שרות בבנקים, קופות חולים, מוסדות ממשלתיים ועוד גורמים הרוצים ליידע אותנו ולחשוף אותנו במידע נוסף. העלון בדרך כלל יהיה צר ונפתח, על נייר כרומו לא עבה, ויעמוד על סטנד לרווחת העוברים ושבים.

    עיצוב פלאייר

    • פלאייר – פלאייר להעברת מסר ללקוחות חדשים בדיוור ישיר, ישירות לידיו של הלקוח הפוטנציאלי או יחולק לתיבות דואר, קחו בחשבון את גודל הפלאייר שיוכל להיכנס בקלות לתיבת הדואר. מוצר זה נועד לקדם מכירות, לבשר על פתיחת מקום, מבצע חם וכו'. פלאיירים יופקו בד"כ מנייר זול ויודפסו בכמויות גדולות.

    עריכת וידאו

    • עריכת וידאו – חיפוש אחרי הדרך הטובה ביותר לספר את הסיפור בצורה חיה בעזרת רצף תמונות/ וידאו וקול. לעברת רעיונות, רגשות ותחושות. מן המרקע אל הצופה

    עריכת וידאו אחראית לא מעט על המסרים שמועברים בסרט באמצעות ויזואליות, מוזיקה
    ושילוב טקסטים וסאונד בצורה הנכונה.