מיתוג גרפי

המומחים של הופה במיתוג העסק

עיצוב לוגו

לוגו- הינו שלב ראשוני וחשוב בהקמה של כל עסק ובעל קשר ישיר להצלחת המותג.

לוגו הוא סימן ההיכר של העסק – לוגו טוב צריך להיות תמציתי ומדויק, לייחד את העסק וכמובן להיות מזוהה עם תדמית החברה.

עיצוב כרטיסי ביקור

כרטיס ביקור – משמש כאמצעי ליצירת קשר ראשוני בין העסק ולקוחותיו או שותפיו העסקיים.

זהו תעודת זהות מיתוגית של העסק או החברה, של מהותו, ותורם לחיזוק המותג ולזיהוי ואפיון
העסק עבור קהל היעד הרלוונטי.

עיצוב ניירת למשרד

עיצוב נייר מכתבים- ניירת המשרדית הינה חלק ממיתוג חברה וחשובה לא פחות למבנה התדמיתי של החברה שלך. לנייר מכתבים, מעטפות, קבלות וחשבוניות יש חשיבות רבה.

מיתוג של מוצרי נייר אלו מאפשרים תקשורת תמידים בינך ובין הלקוח.

עיצוב פרוספקט

פרוספקט – דף המכיל מידע אודות חברה,שרות או מוצר חדש. הפרוספקט יעוצב בהתאם לתדמית החברה ויהיה לרוב חלק מפרוספקטים נוספים או יאוגדו ויהפכו לקטלוג. הפרוספקט יודפס משני צידי נייר משובח בגודל A4 או A3 מקופל ויהוה חלק מהחבילה התדמיתית של החברה. הפרוספקט בדרך כלל יוגש בתוך פולדר של חברה בפגישה עסקית, ניתן להניחו על סטנד בחנות או להפיצו בכנסים ותערוכות.

עיצוב עלון

עלון (ברושור) – עלון בדרך כלל משמש להעברת מידע על שירותים של חברה, מוסד ממשלתי וכו'. בעלונים ניתקל כשנגיע לקבל שירות בבנקים, קופות חולים, מוסדות ממשלתיים ועוד גורמים הרוצים ליידע אותנו ולחשוף אותנו למידע נוסף. העלון בדרך כלל יהיה צר ונפתח, על נייר כרומו לא עבה, ויעמוד על סטנד לרווחת העוברים ושבים.

עיצוב פלאייר

פלאייר להעברת מסר ללקוחות חדשים בדיוור ישיר, לרוב ינתן ישירות לידיו של הלקוח הפוטנציאלי או יחולק לתיבות דואר, שימו לב שעל גודל הפלאייר להיות מותאם כך שיהיה קל להכניסו בקלות לתיבת הדואר. מוצר זה נועד לקדם מכירות, להודיע על פתיחת מקום, לשתף על מבצע חם וכו'. פלאיירים יופקו בד"כ על נייר זול ויודפסו בכמויות גדולות.

עריכת וידאו

חיפוש אחרי הדרך הטובה ביותר לספר את הסיפור בצורה חיה בעזרת רצף תמונות/ וידאו וקול שהופכת העברת מסרים. רעיונות, רגשות ותחושות בצורה מוחשית. מן המרקע אל הצופה.
עריכת וידאו שימושית ויעילה להעברת מסרים שמועברים באמצעות סרטון ויזואלי בשילוב, מוזיקה, טקסטים וסאונד.