קידום אתרים אורגני - שירותי SEO

הגיע הזמן להתקדם ולשלם פחות

קידום אורגני בסיסי

קידום אתרים אורגני
1,500 חודשי
  • מאמר בסיסי
  • פרסום המאמר באתר רלוונטי
  • קישור יוצא לאתר שלכם
  • קישור פרימיום
  • קישור בוסטר
  • קישור אחד מפורום
  • כתיבה / שיפור תכנים 2 עמודים

קידום אורגני מתקדם

קידום אתרים אורגני
3,000 חודשי
  • 2 מאמרים בסיסיים
  • פרסום המאמרים באתר רלוונטי
  • קישורים יוצאים לאתר שלכם
  • קישור פרימיום
  • קישור בוסטר
  • 3 קישורים מפורום
  • כתיבה / שיפור תכנים 3 עמודים

קידום אורגני זהב

קידום אתרים אורגני
4,280 חודשי
  • 4 מאמרים בסיסיים
  • פרסום המאמרים באתר רלוונטי
  • קישורים יוצאים לאתר שלכם
  • קישור פרימיום
  • קישור בוסטר
  • 4 קישורים מפורום
  • כתיבה / שיפור תכנים 4 עמודים
פופולרי

אופטימיזציה לאתרים חדשים

בוסט לאתר שלכם - ללא התחייבות
4,400 חודשי
  • שירות ללא התחייבות
  • 4 קישורים בסיסיים
  • 3 קישורים בוסטר
  • 1 קישורים סילבר
  • 8 עדכונים לאתר ע"י איש SEO
חד פעמי

מה זה קידום אורגני?
קידום אורגני, עדכון ושינוי האתר בכדי שגוגל יבין מהם מילות המפתח הרלוונטיות בהתאם למה שהגולש מחפש, וזה משתנה בין מילה למילה, עיקר העבודה של המקדם מחולקת בין פעולות חיצוניות מהאתר (למשל, אתרים דומים, בלוגים, אתרי וידאו, אתרים רלוונטים וכל הרשת כולה) כל אתר שיקשר לאתר שלך הוא בעצם ממלים עלייך שאתה קשור לנושא המאמר והאתר ממנו יצא הקישור שלך, מצד שני יש את אהאתר שלך, הוא חייב להתעדכן מידי פעם וגם העמוד אותו תרצו לקדם, יכיל מידע חיוני על הנושא של העמוד, ככל שנהיה יותר ממוקדמים בתוכן שמציג האתר, כך הביטוי יתקדם יותר מהר ויגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל, התוכן של העמוד רלוונטי, אז איך תוכלו לדעת שהוא מספיק ומוכן למילה המפתח?
העמוד מלא בתוכן, אבל בגלל התחרות הגדולה שיש היום ברשת, אתה צריך להוביל, יש לחשוב איך ניתן להעשיר את העמוד במידע נוסף, למשל שילוב של תמונות ושילוב של שמות לכל תמונה (שיכילו את מילות המפתח), אם תוסיפו סרטון וידאו שיוכל להמחיש לגולשים עוד מידע על הנושא של העמוד, יעזור לאתר שלכם לעלות לראש תוצאות הקידום, אנו מחלקים את העבודה בצורה נכונה ואתם תחליטו איפה להשקיע בכל חודש כדי שהאתר שלכם יתקדם לראש התוצאות בגוגל.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני בשפה העברית והאנגלית לכל סוגי העסקים ובנייה אסטרטגיה אישית וממוקדת לכל אחד בהתאם לסוג השירות או המוצר שהוא מציע לעולם האינטרנט, הקידום האורגני זה לא כמו מאכלים אורגניים, אלא אלו התוצאות שמופיעות מתחת לתוצאות הממומנות בראש תוצאות החיפוש במנוע החיפוש המוכר ביותר, גוגל.

המומחיות של מקדמי אתרים אורגניים היא לבצע שינויים באתר ומחוץ לאתר בכדי לחזק מילת מפתח שרלוונטית וכדי למקסם את התוצאות של חשיפת האתר לכמה שיותר לקוחות פטונציאלים.

הזמינו שירות נקודתי של SEO בלי התחייבות לזמן או עלויות איש SEO מקצועי

הררכית כותרות באתר

אז מה זה קידום "אורגני" קידום אורגני מאפשר ל"זחלן" של גוגל להבין מהם מילות המפתח שהאתר שלך מכיל ובעצם מאפשר לגוגל להבין אם אתה רלוונטי למילה הספציפית שחיפשו או לא, התפקיד של מקדמי אתרים אורגני בעיקר לעדכן תוכן באתר עצמו, להעשיר את המידע שיש בכל עמוד, וכמובן להרחיב מידע עדכני וחדשני על הנושא של העמוד הספציפי.

כל נושא שאנו רוצים לקדם יש להרחיב עליו בעמוד עצמו בצורה נכונה למשל:
בעמוד שאנו רוצים לקדם יש כמה כותרות, הכותרות חייבות להיות בסדר נכון, זה אומר כותרת ראשונה בעמוד תהיה ככותרת ראשית היא תוגדר ככותרת "H1" שהיא תהיה קיימת רק פעם אחת והמיקום שלה בראש העמוד.
כותרת שניה תהיה "H2" היא כותרת משנית, היא בעצם כותרת בעלת חשיבות קטנה מקודמתה והמיקום שלה בדף ככותרת שניה מבחינת מיקום בעמוד, לאחר מכן יש לרוב כמה פסקאות ומעל כל פיסקה יש כותרת שהן כולן יהייו "H3" שבעצם החשיבות של כותרת מסוג זה מאפשר לגוגל להבין שזה נושא חשוב אבל בחשיבות נמוכה מהכותרות העליוניות העלות חשיבות רבה יותר.

את מילות המפתח ניתן לשלב בכותרות השונות של אותו עמוד ומומלץ אפילו לא צציין מילת מפתח באחת הכותרות כדי לתת לגוגל להבין שאנחנו לא כאלה מקצוענים ולא עושים בדיוק 100% מושלם לקידום אורגני בעיקר להטעות את גוגל שחס וחלילה לא יעלה עלינו שאנחנו עושים קידום אורגני מושלם מידי.

שמות לתמונות

בואו נתחיל עם זה שכשיש תמונות בעמוד, זה כבר הופך אותו לעמוד טוב יותר, עשיר יותר, נעים לעין, בקיצור גוגל רואה שילוב של תמונות כצעד טוב ורק יוכל להוסיף לכם נקודות טובות בדירוג העמוד עצמו, אבל אם לא תתנו שמות לכל תמונה, גוגל לא יבין מה יש בתמונה ולא לקבל את המקסימום שאפשר בשילוב התמונות בעמוד, לכן מאוד מומלץ לקרוא לתמונה בשם, רצוי שהשם יכיל מילות מפתח, וכמובן לא לרמות, אלא לרשום את מה שיש בתמונה.
ויש לכך כמה סיבות:
1. לגוגל אין עין אבל יש לו דרכים לדעת מה שיש בתמונה והם ממש לא אוהבים רמאים.
2. ע"י שם נכון לתמונה תוכלו גם להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל תמונות מה שיאפשר עבורכם חשיפה נכונה וממוקדת.
3. אין טוב יותר מהאמת, עדיף להיות ישרים עם גוגל.