תהליך העבודה בהופה

כשאתם בוחרים בהופה לבניית האתר שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תוצאה מדויקת שנבדקה מכל כיוון להבטחת האיכות.

במהלך פיתוח האתר שלכם צוות המומחים של הופה, שכל אחד מהם הוא פרילנסר עם המון נסיון בתחומו, ידאגו שכל חלק באתר שלכם הוא ברמה הגבוהה ביותר, כדי שאתם תוכלו להיות בטוחים שהלקוחות שלכם יקבלו את החוויה שתכננתם.

אפיון

לפני בניית האתר, נבקש מכם למלא טופס הכרת הלקוח, שבאמצעותו נוכל להתאים עבורכם עיצובים ונדע איזה חלקים בעסק שלכם כדי להדגיש ולהציג.

בשלב הזה נבחר גם את הקו העיצובי בשילוב מעצב/ת או על סמך תבנית שתבחרו.

האפיון הוא החלק החשוב ביותר, באמצעות אפיון מדויק אפשר למנוע הרבה טעויות ולדייק את התוצאה הסופית שתקלע לטעמכם.

מחקר מילים ושמות לעמודים

במחקר המילים נבדוק באמצעות כלים שונים את המילים הפופולאריות ביותר לתחום שלכם, כדי לדעת באילו מילים כדי להתמקד, ואיזה עמודים חשוב שיהיו לכם באתר, כדי שלקוחות שמחפשים את השירות שאתם מציעים ימצאו אתכם.

הנחיות לכתיבת תכנים

הדרך היחידה של גוגל ומנועי החיפוש השונים להבין על מה האתר שלכם הוא כמובן באמצעות הטקסטים שלכם. כדי למנוע בלבול וכתיבת תכנים מיותרים, חשוב לתכנן את הטקסטים מראש.

איש ה-SEO שלנו יעבור מול כותב/ת התוכן שתבחרו כדי להפיק את התכנים המדויקים ביותר לעסק שלכם.

יצירת אתר

בשלב הראשון ניצור את האתר שלכם בשרת שלנו.

עיצוב

אחרי שכל המערכות הרלוונטיות הותקנו, מעצב/ת יעברו על האתר ויטמיע את התבנית או יגדיר את העיצוב המותאם אישית שהלקוח מעוניין בו.

המעצב/ת בשיתוף עם המתכנת כדי להגיע לתוצאה המדויק ביותר, גם אם נדרשים שינויים מורכבים בקוד.

הטמעת התכנים

הטמעת התכנים באתר וגם המוצרים במקרה של אתר חנות, נותנת לו את הטאץ' האחרון.

עם התכנים האתר כמעט גמור, וכבר אפשר לראות את הצורה הסופית שלו.

גם כאן אנחנו דואגים לשמור על אחידות הכותרות, הצבעים והשפה העיצובית שבחרתם.

כל שורה ופסיק נבדקים והלקוחות שלנו נהנים מאתר קריא ונוח לשימוש.

בדיקת איש SEO

תחילה נסרוק את האתר ונראה את ה-Sitemap המתקבל ממנו ואת עץ הקישורים שגוגל ומנועי החיפוש רואים. לכל עמוד יש תגיות מיוחדות המוטמעות בו שמשפיעות על הכותרות והתיאורים המוצגים בתוצאות החיפוש של גוגל.

בנוסף איש ה-SEO יעבור על כל דפי האתר ויבדוק את מבנה העמודים, כולל תגיות H1, H2 וכו' שמראות לגוגל את סדר התכנים באתר ועוזרות לו להבין מה העמוד רוצה להעביר.

בדיקת חווית משתמש

כנראה אחת הבדיקות החשובות ביותר לפני עליית אתר לאוויר, היא חווית המשתמש.

האם הצבעים נוחים לקריאה? האם אין טקסטים שמוסתרים? האם ברור ללקוח על מה הוא צריך ללחוץ כדי להגיע לתוכן או לשירות שהוא רצה?

כל הדברים האלה נבדקים, במחשב ובמכשירים ניידים כדי לוודא שמכל מקום שמגיעים לאתר מקבלים חוויה אחידה ונוחה.

בדיקה נוספת של המעצב

בשלב הבא מעצב/ת יבדקו את הגרסה הסופית לאחר השינויים האחרונים והכנסת התכנים.

המעצבים יעברו על דפי האתר כדי לבדוק אחידות ואת נראות האתר המוגמר וכמובן שהקו העיצובי תורגם בהצלחה לאתר.

בדיקת מתכנת

בדיקת פונקציונליות.

תפקיד המתכנת בבדיקה הזאת היא לוודא את תקינות המערכות השונות והשימושיות של האתר.

במהלך הבדיקה המתכנת יעבור על כל טפסי האתר, שדות החיפוש ואזורים נוספים, ינסה את כל המצבים כולל כאלו שמשתמשים בדרך כלל לא מגיעים אליהם. כגון מילוי לא תקין של טופס או עמודי שגיאה.

במקרה של אתר חנות נרצה גם לבדוק שמערכת הסליקה וההזמנה עובדת כשורה וכמובן שכל המוצרים עם ההגדרות המיוחדות שלהם מוצגים בצורה נכונה.